Monday, May 16, 2005

Selamat Hari Guru

Sempena Hari Guru pada hari ini, saya mengucapkan "Selamat Menyambut Hari Guru" kepada semua guru-guru di seluruh dunia terutama sekali guru-guru yang telah mengajar saya.

Kepada guru yang telah mengajar saya, Sekolah Kebangsaan Jengka 5 (1975 - 1980), Sekolah Menengah Kebangsaan Jengka 6 (1981 - 1983) dan Sekolah Menengah Kebangsaan Jengka 2 (1984 - 1985) dengan doa semoga jasamu dibalas oleh ALLAH dengan balasan yang baik di Akhirat.

Juga tak lupa kepada pensyarah-pensyarah Sains Komputer di Universiti Pertanian Malaysia (1986 - 1989) dan yang pernah mengajar saya di INTAN (1997).

Juga kepada guru-guru agama yang telah mengajar saya sama ada yang masih hidup atau telah meninggal dunia.

Kepada guru-guru yang telah meninggal dunia, saya sedekahkan,

Al Fatihah...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home